lauantai 31. joulukuuta 2011

Ei menny niinku Strömsössä

Eilinen oli jokseenkin täynnä virheitä. Käytiin uimassa lasten kanssa, se oli ihan mukavaa vaikkakin vesi oli kylmää. Sitten ne virheet alkoi. Olin tajunnut, että eihän mun pitäis syödä vehnäleseitä vaan kauraleseitä! Noh, mitäs kahdesta päivästä. Uima reissun jälkeen mentiin kaupan kautta kotiin ja kaupan pihalla selitin miehelleni mitä tarvitsin. KAURA-LESEITÄ ei kaurahiutaleita vaan nimenomaan LESEITÄ. No mitä mies osti? KAURAHIUTALEITA! Laita mies asialle ja mene itse perässä :).

Toinen virhe oli juoda se proteiinijuoma ja vieläpä maitoon sekoitettuna. No ehkä se virhe oli enemmän maidon määrässä. Dukan suosittelee vain 2,5dl rasvatonta maitoa. Tuota minun mokaani ei pelastanut edes se, että se oli sitä Valion maito plussaa eli se missä on lisättyä proteiinia.
 Kolmas moka oli se kun vielä illalla otin lisää lohta. Ei mulla ollut varsinaisesti edes nälkä, mutta taisi vain tehdä mieli jotain purtavaa.

Nyt kun muistan: ravintoaineiden niukkuuden vuoksi muistakaa ottaa joka päivä jotain vitamiini valmistetta. Minä käytän poretabletteja.


3. päivä
Paino (weight) 73,8kg  ( -0,7kg)

Paino vaikuttaa nyt normaalimmalta. Olikohan eilinen paino vaa'asta johtuva virhe. Ensi kerralla taidan mitata painoni kaksi kertaa. Tai voihan olla, että eilen tuli syötyö suolaisempaa ruokaa ja näin nestettä tuli kerrytettyä. mene ja tiedä!


Tässä teille pari ennen ja jälkeen valokuvia. Ylempi on todella vaikuttava saavutus ja alempi antaa toivoa, että raskauden jälkeenkin voin saavuttaa tuollaisen vatsan ja lantion.

Ei kommentteja: