maanantai 23. tammikuuta 2012

Does workout work out?

Lupailin bodyrockata joka päivä, mutta näköjään se totuus iskeytyy vasten kasvoja. Kuten jo aiemmin totesin, en pysty suorittamaan liikuntaa kotona. Jotenkin sitä vaan tulee laiskaksi ja keksin kaksinverroin tekosyitä miksi ei. Yleisesti ottaen jos päivä on vähääkään mennyt väärään suuntaan en pysty kotona mitään tekemään. Täytyy kai vaan ulkoistaa tämä treenaaminen.

Sitten tullaan niihin hyviin uutisiin. Mulla on seuraavat kolme viikkoa lapsenvahti käytettävissä 24/7! Mun äiti on käymässä ja nyt aion ottaa ilon irti siitä hyvästä. Eli luvassa paljon enemmän kuntoilua. Eilen kävin tankotanssissa ja tänään on luvassa BodyPump ja sen jälkeen heitän vielä tunnin kävelylenkin päälle. Tiistaille varasin ajan Giryaan, elikkäs kahvakuulaan. Kuulemma siinä löytää taas uusia lihaksia. Jännityksellä odotan tuota.

Paino on omasta mielestä heitellyt nyt jotenkin erikoisesti. Totta puhuakseni olen vältellyt vaakaa ja seuraava virallinen punnitus onkin ylihuomenna. silloin laitan mittoja kanssa. I promise! Toivottavasti en vain joudu pettymään. Veden juonti on taas tyssännyt ihan kokonaan. Mä olen aina ollut huono juomaan...liekkö siksi mulla onkin niin kuiva huumorintaju. Heh heh! Nyt siis kunnostaudutaan silläkin saralla. Cross my heart!


Oli pakko tulla lisäämään, että jos joku paikka ei ole huomenna kipeä niin ihmettelen. Kävelylenkki, jonka heitin tapahtui osittain umpihangessa, kun en kehdannut kääntyä ympäri. Jälkifiilis on kyllä ihan hyvä!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Olisi mukava, että sivupalkissa missä on tuo painotaulukko, olisi jossain kohtaa myös pituus tai edes painoindeksi. Pelkkä paino ei paljoa kerro ja on työlästä kaivaa se pituus tietoon jostain aiemmasta postauksesta.

Hyvin olet edistynyt, tsemppiä! :)

Jinx kirjoitti...

Oooh, sori. Kato tuommoinen ei tullut mieeleeni, mutta hyvä kun sanoit. :)