tiistai 24. tammikuuta 2012

Kettlebell

Kävin tänään kokeilemassa ensimmäistä kertaa kahvakuulaa. Ohjaaja ilmoitti, että voimailun sijaan tänään nostetaan sykettä. NOOOO! Mä kun aattelin, että tämä menis samaan sarjaan pumpin kanssa. No ei ainakaan tänään. Sykehän nousi ja joissain liikkeissä olin ihan varma, että kohta kahvakuula lipee mun käsistä ja mossahtaa edellä olevan takaraivoon. Hieman ärsyttävää oli myös se, että ohjaaja kulki ihmisten välissä kattomassa miten sujuu. Joka kerta minut ohittaessaan jouduin pysäyttämään heilautuksen kun en ollut varma osuuko.

No hiki tuli ja olin unohtanut pyyhkeen kotiini, great! Onneksi treenikassista löytyi hikinauhat ranteisiin. Olin hankkinut ne tankotanssia varten. Aika erikoisia liikkeitä tehtiin ja musta tuntuu, että eniten ne otti alaselkään, ehkä lihakset ei ole ihan parhaimmillaan tai sitten synnytys vaikuttaa vieläkin selän asentoon. Varmistaakseni, ettei huomenna ole ihan hirveä olo kävin vielä heittämäs puolen tunnin pikakävelyn koirien kanssa.

Huomenna onkin sitten mun ikioma päivä. Aamusta hemmottelen itseäni kampaajalla. Parasta on se pesun yhteydessä tapahtuva päähieronta. Kampaajan jälkeen lähden Ideaparkkiin shoppailemaan ja illalla on vielä pumppi. Luultavimmin käyn vielä lenkillä, jotta saan maitohapot liikkeelle. Huomisen pumpi tavoitteena on lisätä painoja haukkareissa. Jotenkin olen hieman pettynyt, että kun ojentaja ja rintalihas sarjojen yhteydessä tehdään punnerruksia, mä en vaan pysty rekemään edes naisten punnerruksia kun voimat on ihan loppu. Ehkä toistepäin olis parempi, sillä rautaa jaksan vääntää paremmin. Eli edelleen heikko ylävartalo.

Huomiseen!

Ei kommentteja: