keskiviikko 18. tammikuuta 2012

Shame on me!

Tänään oli ihan hirveä päivä! Ne keillä on tai on ollut uhma-ikäisiä lapsia tietää mistä puhun. Vanhempi lapsistani ei sitten nukkunut ollenkaan päikkäreitä. Sen sijaan hän pisti huoneensa rempalleen! Pojan huone on muutenkin askeettinen. Siellä ei ole kuin sänky, arkku, nojatuoli, kaksi mattoa ja iso vaatekaappi. Sängystä oli heitetty kaikki patjoja myöten lattialle, arkku oli lähes keskellä huonetta, nojatuoli oli toisella puolella huonetta ja kaadettu. Vaatekaapista oli tyhjennetty yksi vetolaatikkollinen verhoja ympäri huonetta. Lisä kommenttina se, että vaatekaapin ovet ja laatikot on suljettu jeesus teipillä, joka kulkee kaapin kyljestä toiseen kylkeen!
Kun sitten totesin, ettei ukkeli aio nukkua kävin hakemassa hänet takaisin alakertaan. Sitten alkoi ruuan mankuminen. Ok, lämmitetään eilistä ruokaa lounaaksi. Riisit poika söi, mutta kanan palat vaan pureskeltiin ja syljettiin ruokakauluriin. Kiitti! "Leipää, leipää, leipää!" Tunnin päästä annoin leipää, siitä puolet syötettiin koirille. Tai oikeastaan vaan sille toiselle, ahneemmalle ja juuri sille, jolle ei saisi antaa mitään ylimääräistä allergian takia!

Mä olin niin raivoissani kun poika hyppii seinille, on selvästi väsynyt-ei kuitenkaan nuku ja sitten vielä tuo ruoalla pelleily. Mä haluan KARKKIA, mä haluan mäkkiin hampparille, ihan mitä vaan mässättävää! No enhän mä minnekkään päässyt ja tuommoisen jullin ja sen pikkusiskon kanssa en lähde kauppaan. Se pukeminen, hirveä huuto autossa ja mulla hirveä kupla ottassa. Karkkihylly olisi ollut aivan liian vaikea ohittaa. En usko, että kiukkuni olisi laantunut pelkillä bilareilla, vaan kumppaniksi olisi tarvittu panttereita ja ehkä jopa suklaalevy.

Ilmoitin miehelleni puhelimitse, että jahka hän astuu jalallaan sisään niin minä lähden ulos! Ennen jumppaa päätin käydä kaupoilla ja tuulettumassa hieman. Jääkaapissa tuntui olevan pelkkä valo, tai ainakin minun ruokieni osuudelta. No sitten iski. Ai niin pitäähän mun vähän syödä ennen treenejä! No nyt sit hieman herkuttelen proteiinipatukalla. Muutamaa maistaneena olen todennut ettei ole Pro-fx luxus patukan voittanutta!
Hieman nyt rikottiin dukanin ohjeita, mutta ainakaan en sortunut karkkiin!



Tässä kyseisen patukan ravinnearvot:

Patukka sisältää (75 g):

Energiaa 1250 kJ / 290 kcal
Proteiinia 32 g
Hiilihydraattia 25 g
  - josta sokereita 11 g
  - josta polyoleja 12 g
Rasvaa 9,3 g
 
Ravintosisältö / 100 g:

Energiaa 1650 kJ / 390 kcal
Proteiinia 43 g
Hiilihydraattia 34 g
  - josta sokereita 15 g
  - josta polyoleja 16 g
Rasvaa 12 g

Patukan syönnin jälkeen pääsin Zen mielentilaan ja suuntasin treeneihin. Tänään en mennytkään BodyJamiin vaan valitsin ryhti-vatsa-venytyksen. Ihan nappi valinta tälle päivälle! Treenit olivat luultua rankemmat, mutta se ei haitannut. Tulipahan vaan todettua, että tätä lisää! Viimeiset 30 minuuttia oli pelkkää venytystä. Ihanaa! Mähän venyn suht hyvin ja olin erittäin ylpee itsestäni ja saavutuksistani. Illan olisi kruunannut kunnon sauna, mutta valitettavasti nämä olivat illan viimeiset treenit, joten siihen ei nyt ollut aikaa.

Huomiselle luvassa tuskainen haaste. Trust me! Mä pidän teitä jännityksessä ja kerron huomenna asiasta paremmin. Tsemii!

Ei kommentteja: