perjantai 20. tammikuuta 2012

What doesn't kill you...

Mä nyt alan samantein hehkuttaan tuota bodyrockia. Siis jos oikeasti pystyis tekemään noita treenejä joka päivä, niin en yhtään ihmettelis jos vartalo olis timmimpi kuukauden ja kuukausien jälkeen. Mikä parastatoi on kaikki ilmaista, liikkeet ovat ksinkertaisia, Lisa-Marie antaa vaihtoehto liikkeet aloittelijoille ja ihan on hirveen hyvä hypettään. Mä katson noita videoita uudelleen ja uudelleen ja uudelleen. Aina mun katse on noissa vatsalihaksissa! Tahtoo tuollaiset!

Niimpä tavoitteeni on aloittaa tuo 30 päivän haaste ja myöskin suorittaa se loppuun. Jos en tee päivän haastetta niin rangaistuksena teen seuraavana päivänä sen päivän haasteen ja edellisen päivän haasteen. Tämä siis myös normaalin liikunnan ohella. Ainoa kompastuskivi, mikä voi tulla eteen on muutto. Mun pitäis kätdä maalaisemassa siellä uudella asunnolla ja tarkoitus on saada kaikki valmiiksi ennen muuttoa. Voi olla, että joudun tekemään pitkää päivää.

Kuntotestin löydät täältä

Tässä mun tulokset "kuolema koittaa seitsemässä minuutissa" :)

Squat jumps 28
Push ups 19 (polvet maassa)
Burpees 13
High knees 88
Switch lunges 23 (matto meinasi lähteä alta koko ajan )
Tuck jumps 19
Straight abs 26

Tuossa on lähtökohtani ja siitä ei ole kuin yksi tie...se vie ylöspäin!

Ei kommentteja: