tiistai 10. tammikuuta 2012

Why these clothes won't fit?!

Yksi hyvä motivaatio tähän laihduttamiseen on vaatteet. Mä en kertakaikkiaan löydä mitään kivaa päälle pantavaa. Kaikki vaatteet on nykyään tehty tikkujaloille, tikkukäsille, lapsen vartaloisille joilla ei ole takamusta. Mä en kestä! Siis aikasemmin, ennen ku oli ihan näin tuhdissa kunnossa, aloin tosiaan käydä tuolla BodyPumpissa huomasin varsin nopeasti, että yks mun lemppari paidoista oli jäänyt liian pieneksi HAUIKSEN kohdalta. Mä en voi siis käsittää, sillä treenasin kuitenkin suht pienillä painoilla. Silti aina kun koukistin kättäni, paita alkoi kiristään käsivarsista.
Puhumattakaan noista housuista! Eiks kellään ole enää peppua ja reisiä nykyään? Ihan sama vaikka mä olen aikoinani painanut alle 50kg, ni toi mun pylly on ollut aikas ulkoneva. Ei siinä mitään hyvältähän se näytti, mutta tuskasta vaan löytää jotkut farkut, jotka ei paljasta puolta takapuolta kun kyykistyt. Eli I have junk in my trunk, mutta rintoja onkin sitten saanut etsiä ihan suurennuslasien avulla.

Tossa joulun alla kävin ekaa kertaa Changessa. Tarkoituksena oli löytää ne sopivat rintaliivit, sillä tottahan toki noi raskaudet on niitä muokanneet. Löytyihän ne, mutta ihan eri kokoiset kun olin ajatellut. Tosin mä olen kuullut, että tuolla Changessä on muutenkin vähän eri mitoitus, mutta ihan sama onko ne tissiliivit kokoa AA tai DD, jos vaan löytyy sopivat.
Taas yksi hyvä syy laihduttaa, sillä puuhastellessani sen myyjän kanssa siellä sovituskopissa hän ilmoitti, että käytän myös liian väljiä rintaliivejä (ympärysmitaltaan). *Mittanauhan nykäisy tiukemmalle* "Juu, sä olet kokoa 75 vaikka mä kyllä suosittelen sulle kokoa 70." Mitä hittoa! Näkeekö toi myyjä ollenkaan millaset chicken wingsit näistä 70 liiveistä noihin kylkiin tulee? (Äänetöntä kiljuntaa pukukopissa pelkästä kauhusta).

Tässä mun yksi lemppari asu Sinkkuelämää sarjasta. Tuollaisen duplikaatin hankin sit ku olen hoikka.   



1 kommentti:

Sanelma kirjoitti...

kivat vaatteet on ehdottomasti yksi tärkeimpiä motivaatiotekijöitä tässä lahdutuksessa. mulla on kaapissa paljon kaikkea kivaa mikä ei mahdu päälle...vielä.

espritillä on muuten hyvänmallisia farkkuja ns. jennifer lopez-takamuksille. oon niin samaa mieltä tuossa housuasiassa, mulla on ollut hoikkanakin vaikeuksia saada tungettua koko bebanderi housuihin:)