keskiviikko 25. tammikuuta 2012

Let down and confusion

Siis mä olen ihan pihalla näistä mun syömisistä, mä olen vetänyt protskuu täs 6 päivää! Shit! No ei mitään, huomenna vetäsen napaani sit salaattia. Kävin tänään vaa'alla ja ei se hirveesti ollut heilahtanut alaspäin.

28. päivä (day)
Paino 70,3kg (-4,2kg)

Mittoja:
Hauis oik. 30cm. (-1cm)
Hauis vas. 30cm. (-0,5cm)
Rinnan alta 82cm. (-1cm)
Rinnan päältä 92cm. (-2cm)
Vyötärö 76cm. (-5,5)
Lantio 93cm. (-3cm)
Peppu 105cm. (-3cm)
Reisi oik. 60cm. (-1cm)
Reisi vas. 59,5cm. (-2cm)
Pohje oik. 35cm (-2cm)
Pohje vas. 35,5cm (-1,5cm)

Yht. -22,5cm

Tosi hyvä tulos mun mielestä! Huomenna voisin koittaa ottaa niitä valokuvia, ennen ku vetäsen salaattia naamariin.

Olin pyytänyt kaveriani mukaan jumppaan tällä viikolla, vaihteeksi kyseinen ihminen perui tulonsa. Tuntuu, että olen aina kakkossijalla. Toisaalta hän ei myöskään ikinä soita minulle. Otan tästä ehkä vinkin ja lakkaan pitämästä yhteyttä. Tästä suivaantuneena lähetin parhaalle ystävälleni tekstiviestin "Paras kaveri ei tee jumppa-ohareita<3". Ja ei ole kyllä tehnytkään. Tämä ihminen on raahannut mut aikoinaan lenkille biletyksen sijaan kun koitin selvitä erosta. Ja oli se vaan ihme lääkettä! Tuli parempi mieli, parempi kunto ja paras kaveri!

Oli sitten hieman aktiivinen päivä tänään. Kotona kerkisin juuri käydä kääntymässä. Kävin tänään bodypumpissa ja ennen kuin loppuveryttely alkoi lähdin seuraavalle tunnille, tankotanssiin.
Illemmalla kävin vielä koirien kanssa 30min iltalenkin.
Bodypumpissa en vetänyt ihan täysillä. Jostain kumman syystä mulla on kyykyissä alkanut tuntumaan "kipua" oikean S1-nivelen kohdalla (pakaran yläpuolella) liekkö tämä on joniinlainen noidan nuoli? Täytyy toivoa, että tämä ei tästä pahene! Ai niin, lupasin laittaa enemmän painoja tankoon haukkareissa. Näin myös tein, 2kg lisää painoa. Lisäksi rintalihaksia olen aikaisemmin tehtyt 3,5kg (per puoli) painoilla.nyt laitoin jo 5kg! Tiukkaa teki, enkä saanut ihan koko sarjas tehtyä, puolikkaat oli tappoa. Erä voitto kuitenkin!

Hyvä fiilis tän päivän rykäsystä ja huomenna lepään! Ai niin mulla on uus tukka :)!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Heippa!

Alaselän kipu kyykkyjä tehdessä saattaa johtua siitä, että takareitesi ovat jumissa. Kannattaa siis kokeilla venyttää takareidet kunnolla ennen seuraavaa pumppikertaa!:)

Jinx kirjoitti...

Kiitos, kokeilen tuota. Se kipu on vaan sormenpään kokoisella alueella...tämä mua ihmetyttääkin.